Таңғыш мәселесі

Жарылған немесе сынған, шыққан буынға танылған шүберекті араб тілінде әл-джәбира деп атайды.
Таңғыш жуылмайды. Сол себепті, дәретте жууға келген мүшелер жуылып, жағдайға қарай таңғыштың бәріне мәсіх тартылады. Судың тиюі зиянды болса, таңғышқа мәсіх орнына топыраққа қол соғып, таңғыштың сыртынан таяммум жасаса да болады.
Таңғышты дәрет алып, соң таңу шарт емес.
Дәрет алынғаннан кейін жарадағы таңғыш түссе, дәретте, мәсіхте бұзылмайды. Сол күйінше намаз оқуға болады. Таңғышты ауыстырғанда да солай.
Көп су зиянды болған жағдайда таңғышы жоқ жараға да мәсіх тартқан дұрыыс. Егер ол да зиян болса, құрғақ таяммум де болады. Таңғышқа мәсіх тартудың белгіленген мерзімі жоқ. Жарақат жазылғанға дейін үстіне жағдайға қарай мәсіх тартыла береді.
Сәлде, қолғапқа мәсіх тартылмайды.

Advertisements

Пікір қалдыру

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Өзгерту )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Өзгерту )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Өзгерту )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Өзгерту )

Connecting to %s

%d bloggers like this: